måndag 7 oktober 2013

magnificent landscape

'
Risfält är inget de saknar. Och än så länge är de grönare än någonsing. Detta är utanför Hpa-an.

Som jag tidigare i veckan berättade så var Agnes, jag och denna tjeckiska backpacker vid namn Marek som kommer dyka upp på lite bilder på en liten weekend mitt i veckan. Vi åkte ca 8 timmar sydost om Yangon. Och här kommer en liten uppdatering från resan i bildform. Och jag vet, bilderna är väldigt lika. Men så ser det ut i den här delen av landet. Kanske blir mer variation sen. Tror åtminstone det.

Hittade ett ställe att bada på. Varför har inte Yangon det utbudet?


Sjukt många timmar på cykel i solen gjorde sitt för färgen. Tomatröd för vissa och svarting för andra.

Lycka. 

Man kan inte annat än älska människorna här. Kvinnan i mitten bjöd på dricka och vi hängde med dessa gamlingar ett tag. 

Ännu ett kändisfoto. Börjar bli en hög nu. 

Charmig kille. Han fick en traditionell tröja av en gubbarna, 

Djungelpagoda i Hpa-an.
Buddah-konstnär. 



Resultatet. 
Golden Rock. 

alla är inte femenister.

hej på dig Marek. 

Agnes är en glad vän.

och jag har gått från höjrädd till höjdklädd. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar